Final Family!

                                  

Followers

Wednesday, December 7, 2011

Perhiasan akuarium untuk anak gapi


Assalamualaikum dan selamat petang kepada non-muslim. First sekali ku nak minta maaf lama xupdate sebab agak kekurangan masa.. Ok...hehehe..perhiasan akuarium..seelok-eloknya kena sesimple yang boleh sebab kita nak tengok ikan tu berenang kan..bagi ruang untuk mereka membesar :)

hehehe.. tu je kowt utk hari nie..serious letih..nie rupa anak ikan gapi dalam pelbagai peringkat umur dan yang paling penting..diorg sangat la manja! :)

2 comments:

Rizal Murad said...

Pasir tu nampak mcm garam..hehe..Rajin2xlah update ye..Dasyat la pandai bela gapi..Aku bela xpernahnye nak hidup lama..Sedih..huhu.. :'(

Cik Ezza. said...

wow. dah nampak kaler. bape umo dia?